reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako sa kuknúť susedom do záhrady a neopustiť svoj dom.

Peter Oslanec ml.

Ako sa kuknúť susedom do záhrady a neopustiť svoj dom.

Môj malý webový prieskum o tom ako sa pozreť kam chcete pomocou družice.

  • 30. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 708x
  • 5
Kód 46 - Soundtrack

Peter Oslanec ml.

Kód 46 - Soundtrack

Túto recenziu mám v hlave už mesiac. Nikdy však nechcela ísť na povrch. Ale nakoniec vyšla.Hudba k sci-fi filmu o láske a spoločnosti?  Niektoré veci nejdu dokopy. Napríklad oheň a voda. Môže zvuková stopa k filmu mať dušu aspoň takú ako film? Môžete bez filmu vidieť príbeh? Tento soundtrack ho vyrozpráva aj bez obrázkov.

  • 26. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 1
Bol som v lese.

Peter Oslanec ml.

Bol som v lese.

Najlepšie je v lese. Je tam ticho a kľud. Je mi tam lepšie ako medzi ľudmi.

  • 26. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 3
"Prečo si ju pustil?" (alebo ako som čítal pomedzi riadky)

Peter Oslanec ml.

"Prečo si ju pustil?" (alebo ako som čítal pomedzi riadky)

Postavenie ženy v spoločnosti? Stále veľká neznáma.

  • 20. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 41
Ako sa obliekať ? (alebo, prečo je to tak ako to je?)

Peter Oslanec ml.

Ako sa obliekať ? (alebo, prečo je to tak ako to je?)

Chodím po meste a všímam si čo sa dneska nosí. No niesom dáky odborník. Ale je mi s toho zle!

  • 19. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 910x
  • 17
reklama
Existuje to stále? (alebo, ako som neveril vlasným očiam)

Peter Oslanec ml.

Existuje to stále? (alebo, ako som neveril vlasným očiam)

Tento článoček som našiel náhodou pri robení poriadku v počítači. Bol napísaný v roku 2001 a už som skoro na neho aj zabudol. Patrí sem. Som o tom presvedčený! Článok je v pôvodnom znení :)

  • 18. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 9
Máte aj vy doma medveďa? :) (Stručná história hračiek)

Peter Oslanec ml.

Máte aj vy doma medveďa? :) (Stručná história hračiek)

Aj keď dospelý sú dospelý radi si zaspomínajú na tie časi keď boli malými deckami. A k detstvu patrí aj hračka :)

  • 16. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 031x
  • 7
Rozdiel medzi nami a nimi.

Peter Oslanec ml.

Rozdiel medzi nami a nimi.

Je rozdiel medzi kultúrami až taký priepastný?

  • 15. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 275x
  • 7
A znova reality show!

Peter Oslanec ml.

A znova reality show!

O reality shows toho bolo popísané už veľa, ale prečo sa k tomu nevrátiť?

  • 14. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 4
Čo štve mňa?

Peter Oslanec ml.

Čo štve mňa?

Koľko ľudí toľko názorov hovorí stará múdra veta. Prečo prichádzam skoro každý deň o nervy? Čo ma hnevá? Toto!

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 0
reklama
Ako sa začína blog bez toho druhého?

Peter Oslanec ml.

Ako sa začína blog bez toho druhého?

Prečo píšem prvý blog sám? Aj keď je v infe je niečo iné? Kde sa podel môj spolubloger?

  • 7. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 997x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu