reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dva tyzdne

Peter Oslanec ml.

Dva tyzdne

Na tieto dva tyzdne rozdelujem ulohy a sluby. Abecedne.

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 517x
  • 2
Fenomén menom Mikla

Peter Oslanec ml.

Fenomén menom Mikla

Vyprovokoval ma k tomuto článku viec menej zatracujúci ohlas na články o Robovi. Chodil som s ním do škôlky, na základnú a strednú. On je človek ako vy a ja. Má svoje chyby a svoje dobré vlastnosti. Je ako každý jeden z nás.

  • 13. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 027x
  • 30
Iba ja mám pravdu! Ty CENZÚRA!

Peter Oslanec ml.

Iba ja mám pravdu! Ty CENZÚRA!

Iba ja mám pravdu! Ty ***** !

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 17
Spam - smiešna vec ? (recesia)

Peter Oslanec ml.

Spam - smiešna vec ? (recesia)

Veď ten SPAM to je smiešna vec. :)

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 3
Ako sa študent stal vedeckým pracovníkom. ( O stave školstva.)

Peter Oslanec ml.

Ako sa študent stal vedeckým pracovníkom. ( O stave školstva.)

Možno, že to takto nieje, ale ja to takto vidím.

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 458x
  • 39
reklama
Ako niektorí čítajú blogy?

Peter Oslanec ml.

Ako niektorí čítajú blogy?

Dnes som si trošku (zasa!) posurfoval a počítal nejaké tie blogy, aj nové a aj staré. Tu sú moje povšimnutia. Vychádzal som z diskusií ku jednotlivým príspevkom. Ale odkazy na ne nejdem dávať.

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 712x
  • 46
Krátka správa o stave hudby vo svete a Slovensku

Peter Oslanec ml.

Krátka správa o stave hudby vo svete a Slovensku

Malá správa o tom čo nám každý deň tlačia médiá do palíc.

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 51
O "štetke" a "tuneli" (o sociálne vykonštruovanej realite).

Peter Oslanec ml.

O "štetke" a "tuneli" (o sociálne vykonštruovanej realite).

Do tohoto článku by sa zmestilo toho veľmi veľa a nieje na to priestor. Iba by sa to zbytočne prehustilo. Doporučenie: Čítajte medzi riadkami.

  • 3. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 407x
  • 10
Zarábanie na smrti?

Peter Oslanec ml.

Zarábanie na smrti?

Neviem, ale nedokážem pochopiť niektoré spoločenské javy. Pochybujem o správnosti niektorých ľudských činností.

  • 2. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 624x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu