reklama

Mapa vianočných polievok

Zaujíma ma čo jedávate na vianoce. Preto som vytvoril túto malú mapu v ktorej sa snažím publikovať zozbierané údaje o vianočných polievkach na Slovensku. Odkaz na mapu a dotazník je v texte v tele článku. Budem vďačný za každú pomoc - od vyplenie dotazníku, cez slovnú podporu. Zháňam kódera, ktorý by mi nakódoval mapu v nejakej rozumnej forme. Zháňam dizajnéra, ktorý by prispel vytvorením ikoniek. Ďakujem za pomoc!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dotazník nájdete tu.

Mapu s doteraz spracovanými údajmi (131 odpovedí na dotazník) nájdete tu.

Moja motivácia: No niekedy chcete niečo vedieť a tak si za tým idete.

Dotazník je anonymný, údaje sú voľne dostupné (napíšte mi do diskusie požiadavku ak ich chcete, predpokladám, že ich taktiež nepoužijete na komerčné účely. V údajoch nezaznamenávam žiadne údaje osobného charakteru - IP adresu, nevyžadujem meno ani presnú lokalizáciu (na úrovni ulice).

Metodika: V danom meste robím určím najčastejšie sa vyskytovanú odpoveď z dostupných odpovedí na vianočnú polievku a tá potom reprezentuje v danom mieste najviac vyskytujúcu sa polievku, ktorá je zanesená do mapy. Samozrejme, že najrozumnejšie by bolo urobiť v danom mieste koláčový diagram polievok a tým získať lepší prehľad. Moja kódovacia zručnosť je však v tomto smere značne obmedzená, preto ak by sa našiel kóder, ktorý by venoval svoj čas takémuto projektu, bol by som mu veľmi povďačný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prípade, že ma chcete kontaktovať, použite kontaktný formulár. Ďakujem.

Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu