reklama

Za svetovou krízou stojí ...

Konečne sa na to prišlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chuck Norris.

Kedže som túto informáciu dal na web ako prvý, takže asi by som sa mal so všetkými čitateľmi rozlúčiť, pretože Chuck Norris sa to dozvedel spolu s vami a viem, že sa asi takto ďaleko nedostanem. Kedže Chuck delí prádlo na svetlé, tmavé a krvavé, je mi jasné, že v nasledujúcej práčke bude krvavé odo mňa.

Možno mám jednu šancu. V roku 1972 porazil Bruce Lee Chucka. Ústne sa traduje, že Chuck mal v tom období problémy s Chuckom Norrisom, takže nebol celkom vo svojej koži. Držte mi palce.

Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu