reklama

Podľa Slobodného fóra patrím medzi "Top 100 blogerov"

Verili by ste? Moje blogovanie sa konečne dostáva do roviny spoločenskej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

27.11. som obdržal na zaujímavý mail. Slobodné fórum ma pozýva na nejakú párty. Novinárka, blogerka a kandidátka na prezidenta ma pozýva do novootvorenej luxusnej kaviarne na krevety. Len z dôvodu že podľa nejakých kritérií patrím do stovky top blogerov Slovenska - poprosím Vás o metodológiu výberu.

Ževraj nemám pociťovať rozpaky a mám prísť. Ja rozpaky nepociťujem. Rozpaky by mal pociťovať PR človek od SF. Akurát som si prečítal článok od Hrúzikovej. Asi tak.

Keby PR pracovalo riadne tak by zistilo, že stratilo možného voliča. Prišlo tam kam nemuselo, do mojej poštovej schránky. Už to skúsil aj Sulík a odvtedy čo som dostával jeho nevyžiadanú poštu, si myslím, že človek čo využíva zverejnený mail na propagáciu svojich politických cielov je duševná .... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno keby som mal chuť na krevety (čo nemám, kedže sa mi to nezdá dostatočne slovenské jedlo), alebo by som chcel vidieť luxusnú kaviareň, (čo tiež nemám, lebo slovo luxus sa mi spája so snobizmom) tak by som tam aj išiel. Ale, nemôžem, akurát v tom období budem kamošom rozprávať o tom ako ma SF vytočilo nevyžiadanou poštou a budem donekonečna omielať tie svoje drísty o morálke a slušnosti, až kým mi nepovedia, že som mimo reality a svet funguje ináč. Ale, ja slubujem, že sa nedám a budem do nich tlačiť, kým mi nepovedia, že sa mám dať liečiť a ... Toto sme chceli pani Martináková?


Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu