reklama

Zarábanie na smrti?

Neviem, ale nedokážem pochopiť niektoré spoločenské javy. Pochybujem o správnosti niektorých ľudských činností.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

 Nemám veľmi vo zvyku pozerať TV. Minule som sa ale nejako pred obrazovku dostal a len tak som prepínal jeden program za druhým, až kým som sa nedostal na jeden slovenský hudobný interaktívny program. Vydržal som sa dívať, lebo som si chcel zistiť ako veľmi sa zmenila hudba mojej mladosti, a čo sa dneska hrá. Trošku ma zarazilo keď sa opakovali dookola tie isté pesničky. No a potom som si všimol jednu vec. Klipy od Petra Fialu. :(

 Ako som si spomenul na jeden článok z novín kde sa spomínalo, že Peter Fiala zomrel na následky havárie niekde pri Partizánskom. V tom období bola od neho známa asi len jedna pesnička a ja „uznávač“ iba nekomerčnej hudby (nazval by som to nie nekomerčná, ale taká, čo ju počúva iba jeden z tisíc ľudí) som nemal ani o tom poňatia, že kto a čo to je. To som sa dozvedel až neskôr z novín. Po autonehode.Jeho hudba a klipy sú priemerné a podľa mňa príliš sladké. Ale asi sú presne také aby zapôsobili na pubertálnu mládež. Vyčačkané dievčatá, vyčačkaný mládenci. Rozostrená kamera. Všade samé úsmevy, kedy tedy pretvarovaný smútok. Romantické gýčovité zátišia. Život puberťáka. Nič nové. Nič čo by tu už nebolo. Na konci klipov zvyčajne dávajú Petrovu fotku, na ktorej sa uprene díva na diváka a má v ňom asi vytvoriť pocit, že tento klip „was tributed to“.

 Ja mám však pocit, že niekto na jeho smrti zarába. Neznámy speváčik, priemerný, zrazu zomrie. To je mediálna bomba! „Kto bol ten Peter Fiala?“ sa zrazu všetci pýtajú. V rádiách zrazu začne znieť: „A teraz si dáme pesničku od mladého a nádejného speváka Petra Fialu, ktorý sa stal obeťou neštastnej autonehody.“ Vyvolať smútok, ľútosť je najľahšie v ľudoch. Asi niekomu nevadí zarábať na smrti.

 Na jeho homepage nieje ani slovíčko o tom, čo sa stalo. Iba vyjadrenie rodiny. Týmto by som im chcel popriať úprimnú sústrasť. (Prepáčte, že rozpytvávam túto tému.) Intro stránka Vám hneď ponúkne na predaj DVD. Oznámi vám, že je ešte 22 nevydaných skladieb. Ešte to a to a to. Po týchto skladbách bude nasledovať ešte 22 remakov, ešte tri videoklipy, postrihané z amatérskych záberov, ešte špeciálne vydanie DVD. A ešte neviem čo všetko, na čom sa bude dať zarobiť.

 Je to správne? Podľa vás ...

Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu