reklama

Mám novú chorobu

Asi pôjdem skoro do ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prejavy:

- čítanie ranných správ sa končí znechutením a zvýšeným tlakom,

- vymýšlam vtipy na tému politická situácia (Napríklad na tému pán premiér som vymyslel vtip, ktorým som si v mojom okruhu známych vyslúžil povesť glosátora politickej situácie. Nikdy som politickú scénu nesledoval a nebol som v nej nijako citovo zainteresovaný. Dnes je pravdou opak. Daný vtip nejdem zverejňovať lebo by som si vyslúžil tresné oznámenia na moju osobu.),

- spomenutá citová zainteresovanosť sa prejavuje aj pozitívne a aj negatívne,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- nechuť myslieť na niečo pozitívne okrem správ o stave v politike,

- hlavou sa mi kedy tedy preženie nápad založiť si vlastnú politickú stranu,

- hľadám v novinových článkoch triedneho nepriateľa,

- neverím novinárom nič, kým si to neoverím aspoň z dvoch dôveryhodnejších zdrojov,

- po dvoch hodinách hľadania, zisťujem že neexistuje ani jeden dôveryhodný zdroj,

- modrú a červenú nemôžem ani vidieť, ťahá ma to k zelenej (Zelenú nemám až tak v láske vďaka slúženiu našej vlasti),

Stávam sa prípadom pre psychológa.

Peter Oslanec ml.

Peter Oslanec ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  255
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slon v porceláne Zoznam autorových rubrík:  LinuxPoviedky a rozprávkySloboda v ITPrírodaTechnika a technológiaHudbičkaFedora CoreHodené do kotlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu